Ledig måndag ♥

Behöver inte kommentera det, skitskönt helt enkelt.

Har rensat hela bloggen, skapade den för att lägga upp grejer värda att komma ihåg, men den har bara blivit ett tidsfördriv nätter när man varit övertrött och allt har alltså varit helt menlöst och roligt i max fem minuter. Så rensade den och se så mycket som var värt att ha kvar liksom, haha!
Nej, men tänkte renovera den allmänt också, men då får bli senare.

Har köpt en ny telefon idag! ÄNTLIGEN. En Xperia från förra året. Själv är jag extremt nöjd då jag hade tänkt köpa en riktig tegelsten bara för att jag verkligen behövde en ny telefon, men sen la jag på en femhundring och fick den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0