Dagen efter Valborg

Haha, pratade med en mindre fräsch Ebba Dagnesjö i morse, själv har man mått prima sen klockan nio i morse! Hur är det Ebba? Mår du fortfarande dåligt? Haha, finns inget bättre än att strö salt i sår. Men eftersom jag är så kaxig om min hållbarhet dagen efter kommer jag säkert inte tåla någonting längre om ett år eller två... Men så länge ska jag njuta!

Han varit jätte duktig idag och tvättat all min tvätt (helt dött i tvättstugan, alla sov säkert haha...), diskat all min disk och bara allmänt städat köket.

Mina bebisar börjar öppna ögonen nu iallafall! Min vita lilla Eminem har faktiskt en synlig liten glipa. Ska lägga upp bilder på dem senare eller i morgon och visa hur mycket som har hänt på lite över en vecka bara.

Annars apropå gårdagen: händelselös men mysig.

Nu ska jag kolla Nittileaks 1991 på kanal5play.se . Enda avsnittet jag har missat. Filip och Fredrik är så söta.




Kommentarer
Postat av: ebba

det har gått två dagar och jag är fortfarande bakfull....

2011-05-02 @ 11:11:11
Postat av: Elvis

läskiga ebba.. typ the ring x)

2011-05-02 @ 21:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0