Andra torsdagen i rad som jag tror är en fredag

Så surt när man inser att det är torsdag istället. Jag trivs skitbra på hotellet och det är riktigt kul, men jag börjar bli i starkt behov av sommarlov nu faktiskt. Men det känns ändå inge tungt för det är inte långt kvar.

Vart irreterad igår för jag märkte att jag inte kan blogga från min telefon... ? Man kunde logga in och skriva rubrik och allting, men man kunde inte börja skriva en text sen. Det kunde man ju till och med på den förra. Jaja, så mycket bloggar jag ju inte direkt, men det är bara en sån där grej...

Såg på nyhetsmorgon i morse att sossarna leder igen, det får ta och hålla i sig nu, Moderaterna förstör detta landet. Allt som blivit sämre på senare år beror helt och hållet på deras politik.

I helgen blir förhoppningsvis en myshelg. Orkar faktiskt inget annat. Imorgon kommer Sara och Adeline hit, och på lördag ska jag träffa Jessica och Ebba.

Sen vill jag bara säga också att mammsen hade köpt ett par sandaler till mig som jag kom hem till, vart hur glad som helst, behövde ett par.


Kommentarer
Postat av: Gandalf

Know the feeling. Gissa hur damp jag blev när jag insåg att det inte gick att blogga från iphone... Liksom det är ju bloggarnas mobil adhd. Däremot sitter jag och kommenterarfrån den nu hihi.

Puss ses snart

2011-05-21 @ 10:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0