You do what you gotta do, we do what we wanna do

Rubriken är väl inte så passande för det jag har att skriva, men jag tycker den är skön.

Hur som helst så har jag tröttnat lite på inredningen här hemma. Eller jag - det är inte så mycket inredning överhuvudtaget. Men det ska vi försöka ordna. Till exemple så vill jag fixa snyggare prydnadskuddar och överkast till soffan. Blir väl nått från Mio eller Hemtex. En tavla på det och voilá! We're set.

Idag när jag åkte hem från landet så hoppade det på två biljetterkontrollanter vid Jälla. Haha, jag höll på att dö! Snacka om att det inte kan finnas mycket för dom att göra. Och de är ju ungefär lika värdefulla för det här landet som lapplisor.
När vi ändå pratar bussresor kan jag passa på att nämna att jag införskaffade ett Sommarlovskort idag. 620 spänn, sen åker du gratis på lant- och stadsbussarna och Upptåget dygnet runt till sista augusti. Speciellt jag som åker fram och tillbaka till landet tjänar ju in det lätt.

Till sist kan jag nämna att det blir till att jobba i morgon. Hade hoppats att kunna träffa Ebba på lunchen, men nejnej!



Där fick du...




Kommentarer
Postat av: ebba

vaddååå tyckte bilden va rätt snygg:D:D:D:D

2011-06-21 @ 19:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0