Skulle varit ledig i morgon, men icke

Nu var det längesen man bloggade igen... Tunghäfta?

Hur som helst, är som sagt inte ledig i morgon för det vart akut att hjälpa till på hotellet, så jag var tvungen att erbjuda mig. Hade fått dåligt samvete annars. Men det är bara från halv tio till runt ett, och sen så får jag gå på lov en dag tidigare, så det är lugna bananer :)
Har förmodligen fått jobb nu över sommaren också! Så länge det inte är något problem med min ålder, som det tydligen inte skulle vara, så ska jag börja jobba den 12 juni. En kille hade helt plötsligt sagt att han inte skulle kunna jobba på hela sommaren fast han var schemalagd, så jag får helt enkelt ta hans pass. Hoppas det fixar sig nu då! Speciellt eftersom jag fått ett annat jobb som "nanny" som inte gick igenom bara för att jag inte fyllt 18, surt om det blir samma sak igen.

Annars är allt lugnt, precis suttit och kollat på måndag och tisdagens Big Brother. Inte långt kvar nu! Haha, helt sjuk vilket menlöst program egentligen, fattar inte att man tycker det är så kul...

Nu skulle jag behöva diska och dammsuga och tvätt och damma och göra rent kaninburen... Men vi får seee. Fast buren kommer iallafall bli rengjord, annars börjar det ju lukta apa.



Efter som jag typ inte har några bilder alls på någon vän eller något annat som faktiskt är lite kul så blir det en bild på Kolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0