Home sweet home

Har haft det mysigt på landet! Men nu vart det för mycket, så nu åkte jag hem. Kommer hem och ser att lilltjejen här i kaninburen har blivit enorm!! Damn, vad hände med min bebis... Eminem följde ju med mig ut på landet till ute buren eftersom han började bli lite småkåt på sina familjemedlemmar, och nu när Fiddy är själv om mjölken passar hon väl på. De har fått varit ute och hoppa i hela lägenheten idag också, inte bara i köket. Vart överlyckliga.

Vad har jag ägnat mig åt för intressant ikväll då? Målat tånaglarna. Vart helt kletigt och klumpigt för det var en gammal flaska.

"Vad gör man inte med jordgubbar till midsommar? Man äter dom!"
Hahahaha, jag dör... Vad sa du sa du?

Min bror har efter mycket letande under många månader äntligen fått tag i en lägenhet förresten. Grattis grattis!

I morgon kommer en kär vän över på finmiddag. Mitt första sociala umgänge utanför familjen på snart en vecka känns det som. Förutom i går när jag gav tillbaka Sara's kylväska. Har känt mig så ensam så jag kanske friar i morgon.
Men nu ska jag hålla mig hemma och förhoppningsvis kunna hålla mig lite uppdaterad om omvärlden.

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0