Här kommer bumbibjörnarna

Ja, har jobbat nu tisdag onsdag... Två hårda dagar kan jag säga! Men det har ändå varit kul, käkat pizza två dagar i rad har jag gjort också, sitter aldrig fel.

I morgon så drar jag ut på landet ett par dagar. Liten minisemester. Ska försöka städa lite här hemma innan, alltid mysigare att komma hem till en fräsch lägenhet, men jag kommer väl förmodligen inte palla som vanligt, hehe.

Nu sitter jag här, speedad på kaffe och supertrött på samma gång, men en data jag är så förbannat less på, och med How I met your mother på TV:n. Plus att jag sitter och är lite avundsjuk på Ebba fortfarande som var på Linkin Park igår. Och nu kom jag precis på att jag behöver köpa en ny deo också. Har två, men den ena luktar konstigt och den andra blir man svettigare av än man hade blivit annars? Fräsch kommentar, men kände att jag behövde få det ur mig.

Nu ska jag knappa runt lite på datorn, och efter det ska jag försöka sova.
Natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0