Nu ska riset sjuda i 20 minuter

Sitter här nyduschad och håller på att laga matlåda till eftermiddagens arbetspass. Lax och ris. Ska vara lite duktig och göra sallad till. Eller ja, sallad. Salladsblad och paprika.

Gårdags kvällen spenderades med Adeline och Sara. Har inte sett dem på typ en månad!!! Var super mysigt. Vi åkte in till stan och käka glass och jag köpte äntligen örhängen, som jag tänkt göra i ett halvår. Sen åkte vi hem till Adeline och åt godis. Jag drack läsk för första gången på två månader. Sweet heaven vad gott säger jag bara. Men nu ska jag försöka låta bli igen, får se hur länge det håller den här gången.
Vi tog oss igenom hela första säsongen av Solsidan också. Tillslut så lånade jag lite filmer av Adeline.
"Den här då?"
"Den är inte så bra, den har jag sett 7 gånger."
Nu undrar jag och Sara, VEM ser på en film som "inte är så bra" 7 gånger??? Men för Adeline var det inget konstigt...



Söta även ett på natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0