Körkortstillstånd - check!

Eller ja, det är ansökt om. Som vanligt, som det är med allt, har det tagit cirka ett års tjatande på mamma, när det är något hon har bestämt sig för att hon inte gillar. Tex. tycker hon det är jätteläskigt att övningsköra, därför har hon verkligen, verkligen inte velat att jag ska köra med henne. Utan jag ska ta körlektioner på körskolan istället. Yeah, right... Vem har råd med det liksom? Men nu så! Vet inte hur lång tid sånt här brukar ta? Hoppas nämligen att jag ska hinna börja köra innan det blir halt så att jag kanske kan ta kortet i vår sen.

Annars så har jag varit ledig idag! Hade glömt hur skönt det är att sova till halv fem på dagarna... Sen så kom jag på att även om jag är ledig idag... Så ska jag fortfarande upp halv sex i morgon. Plus att jag precis drack en kopp kaffe. Så det lär alltså inte bli mycket sömn idag. Men det är lugnt, då kan jag passa på att städa istället.

Sen så är Adeline hemkommen idag också, så hoppas att vår och Saras shoppingtur blir av på måndag då så man får se båda två! Sara har ju också varit borta till Halland i veckan.



Välkommen hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0