Borta bra, men hemma så sjuuu-hu-hu-ukt mycket bättre!

Baah, nu är jag hemma! Och ska vara hemma ett bra tag. Det är så otroligt mycket skönt att det är svårt att förklara. Känns inte som att jag varit hemma alls på hela sommaren. Och ändå så har jag inte varit långt bort, jag har ju bara varit hos mamma och pappa. Men ändå. Hem ljuva hem, har längtat som en gris. Och ändå så har jag ju haft kul, men det spelar ingen roll. Nej, nu låser jag in mig här och stannar här också.

Har försökt uppdatera dagarna jag har varit borta, men det har varit meningslöst. Har skrivit jättefina inlägg, sen så har det bara brytits!

Idag var jag och mamma med barnen till Gräsö. Det var mysigt. Bjuder på en bild på mig själv:



Jag ser inte bara ut som en tolvåring - jag ser ut som en nördig tolvåring.
Men bakgrunden är ju fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0