10 saker jag vill göra innan året är slut

Sånna här listor gör jag hela tiden, tänkte att jag skulle dela med mig av en för en gångsskull:
~Läsa sista Sagan om Ringen-boken
~Se klart Prison Break (vilken är underligt att jag inte gjort, med tanke på att det är den bästa serien någonsin)
~Gröna Lund! Jag och Ebba funderade på att dra idag, men det får bli senare.
~Börja övningsköra
~Trivas i skolan för en gångsskull! Fast det har ju inte bara med mig att göra
~Komma ner i samma vikt jag hade förra året vid den här tiden
~Sätta upp fotografier och tavlor som jag velat ha upp sen jag flyttade hit
~Pierca tungan (som är en till sak jag tjatat på mamma om i tre år)
~Pierca öronen, ta om min tragus piercing och sköta den den här gången, och de två i brosken jag velat ta men som inte blivit av
~Börja rida regelbundet igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0