Rööööd

Är lite sönder bränd efter Ålandsturen igår. Men inte särskilt konstigt det, har ju knappt hunnit vara ute den här sommaren. Men nu ska jag smörja mig som en galning med efter sol, så förhoppningsvis slipper jag flagna iallafall. Men sån tur har man väl aldrig.
Men annars var det super mysigt i går. Massa sol och jätte härligt att bada i havet! Är ju som en fisk rakt igenom, ändå var det bara andra(!) gången jag badade i år igår. Men det ska jag ta igen nu under sensommaren. Är bland det bästa jag vet.
Glömde naturligtvis kameran igår, men var där med mamma, Marie, Pelle, Saga, Micke, Vincent och Linnéa. Och till helgen blir det till att hjälpa Micke flytta förresten!


Något annat värt att nämna är min, Sara och Addes tur till Stockholm i måndags! Var skitkul, och gjorde några fynd också. Speciellt ett par jeans, en oversize tröja och ett par skor. Alltid skönt att blåsa pengar.
Bilden är på pendeln på väg hem, ser de inte lite småtrötta ut efter 8 timmars shoppande? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0