Nu är det höst

Värdelöst. Jobb imorgon + söndag, ledig två dagar, sen börjar skolan. Ledigheten är alltså över. Det enda som är skönt är att nu kommer jag inte ha tid att pendla fram och tillbaka, så nu slipper jag leva ur resväskan. Och nu är min lill-prins tillbaka i lägenheten. Har döpt honom till Melvin! Superskönt att ha en till som andas här inne om dagarna.


Fast han är ju inte ens i närheten av så där liten längre ...

Annars är allt som vanligt, ska som sagt jobba imorgon bitti, så ikväll har jag bara käkat Max med mamsen, köpt naturgodis och kollat på CSI. Snart blir det duschen, sen får jag försöka sova.
Har märkt att jag bara skriver om tråkiga hemma grejer. Vilka minnen för framtiden!
Apro på hemma har jag börjat gör ordning här. Lite hyllor har kommit upp och snart ska jag väl ha ett riktigt hem efter ett år i ett sjukhus rum...

Jajaja, nu - duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0