Lite kvaft, lite varmt, lite svettigt

Men vill ändå inte öppna fönstret här inne, då står det bara och slår tills det river ner lampan. Men mamsen och papsen kommer i morgon och ska försöka fixa en sån där spärr till fönstret så man kan ställa upp det.

Jag och Ebba träffades, käkade McDonads och hade det mysigt på en bänk en stund idag. Sista gången innan hon åker till Grekland! Jag hoppas det regnar hela veckan... Nej då, inte alls, halva räcker för att jag ska bli nöjd! Hursom helst, kommer sakna dig!



Nu ska jag fortsätta kolla Prison Break. Har kollat på typ fem avsnitt ikväll, men inte fått nog. Är som sagt en grym serie! Och full med snyggingar, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0